Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

piatok 16. februára 2018

HICKS, ESTHER - DOVOĽ SI TO, ČO CHCEŠ

HICKS, ESTHER
HICKS, JERRY
(Učenie Abraháma)

DOVOĽ SI TO, ČO CHCEŠ
(The Amazing Power of Deliberate Intent)
(Vedomé zámery)

Eugenika, Bratislava, 2009
preklad Zuzana Šestáková
obálka Miroslav Nemec
1. vydanie
ISBN 978-80-8100-137-6

motivácia, ezoterika, psychológia,
288 s., slovenčina
hmotnosť: 217 g

mäkká väzba
stav: veľmi dobrý

predané

*olepa*074* / *juran*juran*psy*

Dovoliť si znamená dovoliť si byť v spojení so Zdrojom. Znamená to nájsť vnútorný súlad a žiť s radosťou bez ohľadu na to, čo sa okolo vás deje. Hľadať pozitívne prvky a cítiť sa dobre, a teda sa udržiavať vo vibračnej zhode s tým, po čom túžite.

Vaše šťastie nemôže závisieť od toho, čo robí vláda alebo vaša matka, ani od toho, či sa topia ľadovce. Ak chcete byt slobodnými tvorcami a dosahovať vlastné ciele a napĺňať svoje túžby či jednoducho žiť s radosťou, musíte ovládať vibračný vzťah medzi vašimi túžbami a presvedčeniami.








Kontrastná situácia: Svet je v strašnom stave. Všade je toľko vojen, konfliktov a utrpenia... Nechápem, ako pri všetkej dnešnej technológii a zdrojoch môže toľko ľudí stále hladovať. Hádam sme sa už mali dopracovať k nejakému lepšiemu fungovaniu. Cítim sa bezradne. Som rozhorčená/ý. Hnevá ma to.

Z toho plynúca túžba: Chcem, aby mali všetci dosť jedla. Chcem, aby si ľudia na celom svete lepšie rozumeli.

Z toho plynúce pocity alebo náznaky vibračného nesúladu: Cítim sa bezradne. Som rozhorčená/ý. Hnevá ma to. (Ide tu o zjavný výrazný vibračný nesúlad medzi túžbou a presvedčením.)

Zámerná snaha zlepšiť vibračný vzťah medzi novou túžbou a súčasným presvedčením:

Väčšina toho, čo vidím okolo seba, je v podstate harmonická.

Málokedy vidím niekoho, kto by naozaj umieral od hladu alebo veľmi trpel.

Na svete je oveľa viac blahobytu, ako dedostatku. Na svete boli konflikty zrejme odjakživa.

Celková životná úroveň všade na svete stúpa.

Na väčšine miest je to čoraz lepšie.

Výsledok: Vibračný vzťah sa zlepšil.

Kontrastná situácia: Naša planéta nie je veľmi bezpečná. Je na nej toľko zemetrasení, záplav a hurikánov, ktoré sa objavia z ničoho nič a narobia strašnú spúšť. Niekedy sa až bojím odísť z domu - čo keď sa niečo stane a naša rodina nebude spolu? Mám obavy. Mám pocit ohrozenia. Bojím sa.

Z toho plynúca túžba: Chcem, aby moja rodina bola v bezpečí. Chcem, aby sme žili dlho a šťastne.

Z toho plynúce pocity alebo náznaky vibračného nesúladu: Mám obavy. Mám pocit ohrozenia. Bojím sa.

(Ide tu o zjavný výrazný vibračný nesúlad medzi túžbou a presvedčením.)

Zámerná snaha zlepšiť vibračný vzťah medzi novou túžbou a súčasným presvedčením:

Takéto katastrofy sa však diali počas celého môjho života.

A väčšina ľudí to zvyčajne prežila.

Obvykle sú ľudia včas varovaní, aby mohli byť evakuovaní.

Žijeme na zemi, ktorá sa mení, a tak to bude vždy.

Je ľahké začať si robiť starosti ohľadom toho, čo so mnou nemá nič spoločné.

Výsledok: Vibračný vzťah sa zlepšil.

Kontrastná situácia: Mám pocit príliš veľkého obmedzenia; ako keby som mal šancu spoznať či preskúmať len veľmi malú časť tohto šíreho sveta. Je toľko miest, na ktoré by som sa chcel ísť pozrieť, ale nemám na to čas. Mám pocit, že sa o strašne veľa pripravujem. Nudím sa. Som sklamaný.

Z toho plynúca túžba: Chcem spoznať svet. Chcem mať pestrejšie, zaujímavejšie zážitky.

Z toho plynúce pocity alebo náznaky vibračného nesúladu: Nudím sa. Som sklamaný.

(Ide tu o zjavný výrazný vibračný nesúlad medzi túžbou a presvedčením.)