Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 13. januára 2019

ROBINSON, JONATHAN - SÁM SEBE ZRKADLOM

ROBINSON, JONATHAN

SÁM SEBE ZRKADLOM
200 spôsobov, ako si vytvoriť život, aký naozaj chcete
(200 Ways to Create the Life You Want)

Slovenský spisovateľ, Bratislava, 1998
preklad Miroslav Tkáč
obálka Jozef Gális
1. vydanie
ISBN 80-220-0830-3

motivácia, psychológia,
104 s., slovenčina
hmotnosť: 157 g

tvrdá väzba
stav: veľmi dobrý

2,90 € PREDANÉ

*zukol4*

Vo vás je sklad múdrosti. Nájsť cestu k týmto informáciám je základný predpoklad vytvorenia životného štýlu, aký naozaj chcete. Chcete mať viac radosti zo života? Skúste na to ísť jednoduchými, ale provokujúcimi otázkami:

* Ako by som mohol spoznať v živote viac lásky?
* Keby som si bol istý, že nezlyhám, čo by som zmenil na svojej práci?
* Aký dôležitý cieľ by som chcel dosiahnuť a dokedy?
* Čo by som mal urobiť, aby som bol šťastnejší a spokojnejší?

Jonathan Robinson je psychoterapeut, viac ako 20 rokov sa špecializuje na poskytovanie najpraktickejších a najúčinnejších prostriedkov na rozvoj osobnosti.