Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

štvrtok 4. novembra 2021

RIAPOŠ, JÁN - MAL SOM (VŽDY) ŠŤASTIE

RIAPOŠ, JÁN
BACIGALOVÁ, EVA

MAL SOM (VŽDY) ŠŤASTIE

Forza, Bratislava, 2014
fotografie Roman Benický
prebal Eva Bacigalová, Noro Mészaroš
ISBN 978-80-89359-68-4

životopisy, šport
242 s., čb a far. fot., slovenčina

tvrdá väzba s prebalom
stav: dobrý

2,90 €

*hroda2**šport*

EVA BACIGALOVÁ Táto kniha vznikla zo zvedavosti. Než sme sa s Jankom Riapošom do jej písania pustili, poznali sme sa len pár mesiacov, a aj to iba oficiálne. Napriek tomu som ho nevedela dostať z hlavy. Kládla som si otázku: Ako to, že on, človek pripútaný na vozíček, je taký vyrovnaný, pokojný, optimistický, veľkorysý, akčný, pevne ukotvený v sebe a ešte aj „rozbehaný“ workoholik? Odkiaľ čerpá silu a tvorivosť? Prečo sa nikdy nikam neponáhľa, no všetko stíha? Veľmi som to chcela zistiť. A ako sa to dozviem? Predsa tak, že spolu napíšeme knihu! Ján Riapoš súhlasil a dostala som od neho odpovede na všetky otázky. Ba aj niečo navrch. V tejto knihe preto nenájdete len jeho osobný príbeh, ale aj návod na to, ako aj v najväčšom trápení nájsť nový začiatok. Pretože, a to už citujem svojho respondenta, nie okolnosti, no naše reakcie na ne ovplyvňujú náš život.

Ján Riapoš - Telesne postihnutý TT2 - vozíčkár Miesto narodenia: Brezno Disciplína: Stolný tenis Klub: ŠK Kúpele Piešťany, ŠK Hlohovec
Post: Predseda Slovenského zväzu telesne postihnutých športovcov od 2002 Predseda Slovenského paralympijského výboru od 2003
Zvláštne ocenenia: Najlepší stolný tenista - vozičkár Európy 2005
Čestný občan miest Heľpa a Žarnovica
2006 - Rad Ľudovíta Štúra III. triedy za mimoriadne významné zásluhy v oblasti rozvoja športu zdravotne postihnutých, udelený prezidentom SR