Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

pondelok 12. decembra 2022

NORWOOD, ROBIN - PROČ JÁ, PROČ TOTO, PROČ TEĎ

NORWOOD, ROBIN

PROČ JÁ, PROČ TOTO, PROČ TEĎ
Zamyšlení nad  nejdůležitějšími otázkami Života
(Why Me, Why This, Why Now)

Pragma, Praha, 1996
preklad Dušan Krejčí
1. vydanie
ISBN 80-7205-061-3

ezoterika
232 s., čeština

mäkká väzba
stav: výborný

1,50 €

*svama2*ezo*

Robin Norwood působila jako manželský, rodinný a dětský terapeut, specializovala se na léčbu různých forem závislosti. Je autorkou knihy Ženy, které příliš milují, v níž více než tři desítky milionů čtenářů na celé světě objevily klíč k vysvětlení a odstranění svých životních problémů, pocitu nesvobody a závislosti, kterými trpěly ve svých vztazích s druhými lidmi. Robin Norwood žije v Santa Barbara.

Ve své nové knize Proč já, Proč toto, Proč teď provádí Robin Norwood čtenáře po cestě do království Ducha a naznačuje odpovědi na nejhlubší otázky, které nám klade Život.

Kam směřuji a kdy se tam dostanu?

Jak souvisí mé současné problémy s minulými životy?

Proč se mně tohle přihodilo?

Co se mi pokouší moje tělo naznačit?

Proč jsou mé vztahy k příbuzným tak složité?

Jak mohu sobě a ostatním pomoci k vyléčení?