Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

sobota 5. marca 2022

GREEN, JANE - KNIHÁRNA

GREEN, JANE

KNIHÁRNA
(Bookends)

BB art, Praha, 2001
preklad Alexandra Fraisová
obálka Aurélie Lukešová
1. vydanie
ISBN 80-7257-442-6

beletria, román, literatúra anglická
262 s., čeština

tvrdá väzba s prebalom
stav: dobrý

predané

*juran*

Kdybyste mě někdy chtěli vidět, stačí zajít do Knihárny, jsem tam skoro denně. Knihárna, to je taková kavárna, kde se taky prodávají knihy. To byl nápad Joshovy manželky, Lucy. Pořád chtěla mít kavárnu a o mně zase věděla, že bych si ráda otevřela knihkupectví, i když jsem se dobrých deset let tvářila, kdovíjak mě nebaví práce v reklamní agentuře. Nebavila. A tak máme v západním Hampsteadu Knihárnu a je už docela slušně proslulá.

Ptejte se po Cath, ale poznáte mě i bez toho. Určitě podle černého oblečení. Roky se snažím přijít na to, co jiného bych měla nosit, vždycky to nakonec zůstane u černé. A ještě určitěji podle účesu. Nejméně stejně dlouho se snažím udělat si něco s hlavou, ale pořád na ní mám to, s čím se narodil Michael Jackson a za co se po pubertě začal stydět. Doufám jen, že mě nepoznáte podle třetího znamení: stejnou dobu, co se pokouším přijít na to, co mám nosit na sobě a na hlavě, se pokouším najít toho pravého chlapa. Je mi přes třicet, a nic. Lidi, co mě znají, říkají, že jsem typ, co nemá rád změny. Tak nevím, třeba je to nakonec tím.

Ne že by mi nestačil Si... Určitě by mi stačil, kdyby bohužel neměl stejný problém jako já. Taky hledá chlapa. Naštěstí ho taky ne a ne najít, a tak jsme nejlepší přátelé a jsme prakticky pořád spolu. Vlastně už od vysoké. Si, Josh - Lucy měla šťastnou ruku, tehdy jsme ho nedocenili, Josh byl takový nijaký, ale dnes jí Joshe každá závidí... tedy já určitě - já a Portia. A dodnes se stýkáme, i když po třicítce má už každý svůj vlastní život, bydlíme kousek od sebe, jeden o druhém víme. Kromě Portie. Portia hned po škole zmizela a za tu dobu udělala slušnou kariéru. Stala se z ní televizní scénáristka, kterou proslavil seriál, kde jsme se všichni poznali. Snad nás nepoznal nikdo jiný. Měli jsme jí to trochu za zlé, ale nebylo jak jí to říct.

Až teď. Portia se totiž znenadání vynořila. Svůdná, zářící, žena velkého světa. Rádi bychom jí řekli to i ono, jenže se to všechno trochu zvrtlo. Portia a Josh...

Raději vám to povím od začátku a podrobně...