Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

štvrtok 19. novembra 2020

PALKOVÁ, DANIELA - POŠTOPKANÉ SRDCOM

PALKOVÁ, DANIELA

POŠTOPKANÉ SRDCOM

Spolok svätého Vojtecha, Trnava, 1999
obálka Ladislav Vančo
1. vydanie
ISBN 80-7162-284-2

beletria, román, literatúra slovenská
160 s., slovenčina

mäkká väzba
stav: veľmi dobrý

0,80 € PREDANÉ

*zukol6**bels*

„Pani Danku Palkovú s jej dcérou Terezkou som spoznala len nedávno v byte našich spoločných priateľov. Aj keď sme si spolu nevymenili veľa slov, sčasti som pochopil že citlivosť je darom, ktorý bol tejto žene daný do vienka ako vynáhrada za trpezlivé nesenie ťarchy, ktorú nadelil život. " (ThDr. Helena Hrehová)

Narodila som sa 6. 6. 1945... Dnes? Myslela by som, že v takom veku budem už „usadlá". Háčkujúca. Namiesto toho duša vo mne cvála ako pomýlené teliatko. Mám manžela a dve dcéry. Staršiu Máriu, ktorá vie čítať i písať. A veľmi dobre. Mladšiu Terezku, ktorá nevie čítať, ani písať. Obe majú rovnako dôležité poslanie v živote, ktorý dostali. Na tejto fotografii sedím na terase hotela v Oravskom Podzámku zakomponovaná v medovine domoviny. V miestach, kde sa utvárali nekončiace dejiny mojej duše. Užasnutej žitím. Krásou. Bolesťou. Veľa chorôb. Veľa ťažoby. Veľa utrpenia som prežila doposiaľ = nekončiaca milosť krásy života. Jeho bohatstva. Toho, že to nie je výška konta v banke, ktorá určuje prepychy životných skúseností. Jeho plnosti. Rozmery mojej vnútornej slobody a spontánnosti priam zúrivej - to, čo si nedám vziať za žiadnu cenu! A vedomie, že všetci máme rovnakú možnosť - pretože máme slobodnú vôľu. Že všetci, nie iba ja, ale všetci, úplne všetci sa môžeme slobodne rozhodnúť - pre lásku.