Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

štvrtok 19. novembra 2020

BALZAGETTE, PETER - BILLION DOLLAR GAME

BALZAGETTE, PETER

BILLION DOLLAR GAME
How Three Men Risked It All and Changed the Face of Television

Time Warner Books, London,2005
ISBN 0-316-73109-9

umenie, publicistika
306 s., angličtina

tvrdá väzba
stav: dobrý, bez prebalu, pečiatky v knihe

1,00 € PREDANÉ

*bib20**cudz*

In the mid-1990s, three men had three unique and revolutionary ideas for television shows entitled Cash Mountain, Survive, and Project X. Time and time again, they were each rejected by major the networks as theor projects were declared unfit for production. Rather than give up on their dreams, Paul Smith, Charlie Parsons, and John de Mol instead pushed ahead and went on to produce shows which quickly became the biggest and most successful programs on Earth: Who Wants To Be A Millionaire?, Survivor, and Big Brother. This is the compelling story of how three men defied overwhelming odds to take the television industry by storm, make personal fortunes, and transform the map of popular culture.