Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 1. júla 2012

NAZAJKINSKIJ, JEVGENIJ VLADIMIROVIČ - LOGIKA HUDOBNEJ KOMPOZÍCIE

NAZAJKINSKIJ, JEVGENIJ VLADIMIROVIČ
(НАЗАЙКИНСКИЙ, ЕВГЕНИЙ ВЛАДИМИРОВИЧ)

LOGIKA HUDOBNEJ KOMPOZÍCIE
(ЛОГИКА МУЗЫКАЛЬНОЙ КОМПОЗИЦИИ)

Opus, Bratislava, 1988
1. vydanie, 1.000 výtlačkov

hudba, hudobná teória
328 s., slovenčina
hmotnosť: 400 g

mäkká väzba
stav: výborný, nepoužívaná

5,00 € PREDANÉ!

Kto bol JEVGENIJ NAZAJKINSKIJ? (rus.)
*094*


Po práci z oblasti hudobnej psychológie (O psychológii hudobného vnímania) vydavateľstvo OPUS predkladá čitateľom ďalšiu knihu Jevgenija V. Nazajkinského, vynikajúceho teoretika a výskumného pracovníka, pedagóga moskovského konzervatória. Logika hudobnej kompozície objasňuje otázky hudobnej skladby, autor v nej prenikavo analyzuje vnútornú organizáciu hudobného diela, funkcie jeho základných fáz (introdukčnej, expozičnej, evolučnej, reprízovej, záverovej), horizontálneho vertikálneho a hĺbkového rozvrstvenia. Nastoľuje a rieši problematiku účasti interpreta i poslucháča na existencii hudobného diela. V traktovaní problematiky sa odzrkadľuje nielen autorov výlučne teoretický prístup, ale aj postoj vnímateľa, poslucháča. Publikácia je príkladom veľkého rozmachu sovietskej muzikológie v posledných rokoch. Nazajkinského dielo je určené predovšetkým hudobným teoretikom, estetikom, no nepochybne zaujme aj mladých skladateľov, muzikológov a interpretov.