Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

pondelok 16. júla 2012

ZELINA, MIRON - TVORIVOSŤ - PIATA DIMENZIA

ZELINA, MIRON
JAŠŠOVÁ, EVA

TVORIVOSŤ - PIATA DIMENZIA

Smena, Bratislava, 1984
edícia Križovatky
1. vydanie, 7.500 výtlačkov

psychológia, sociológia, výchova
206 s., slovenčina
hmotnosť: 266 g

mäkká väzba
stav: výborný, nepoužívaná

1,80 € PREDANÉ!

*108*

TVORIVOSŤ je významným psychologickým problémom preto, že cieľ komunistickej výchovy predpokladá slobodný, tvorivý a všestranný rozvoj osobnosti, že v období vedecko-technickej revolúcie sa úloha človeka čoraz viac presúva do tvorivých oblastí. Autori si vzali za cieľ objasniť podstatu tvorivosti, popularizovať ju a sprístupniť najmä mládeži podnety na vlastný tvorivý rast. Už obsah svedčí, že chcú svoju knihu štylizovať zaujímavo, neodradzovať priveľkou odbornosťou, ale upútať striedaním vecných informácií, citových výziev a motivujúcich príkladov či výrokov. Podstata vecnej informácie je v rozbore základných fáz rozvoja osobnosti, v objasnení štyroch záhad tvorivosti, v uvedení definície tvorivosti a klasifikácie hierarchickej výstavby mentálnych pochodov, v náčrte programu rozvoja tvorivosti, v spôsoboch sebahodnotenia vzhľadom na tvorivosť, v uvedení výsledkov empirických výskumov tvorivosti, v uvedení modelu tvorivostí a vo zvýraznení intelektovej a citovej stránky tvorivosti.

V práci sa dobre prelína faktová a motivačná zložka, text je čítavý, využíva sa primeraná literatúra, ideovo je práca plne spätá s marxisticko-leninskou ideológiou a metodológiou. Vcelku je to vydarený pokus podať zaujímavo a populárne i s výchovným zameraním takú významnú a pútavú tematiku, akou je tvorivosť.

(Z lektorského posudku PhDr. Ivana Šípoša, DrSc.)