Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

utorok 8. mája 2012

MAGATARTÁSMINTÁK - AZONOSULÁS

MAGATARTÁSMINTÁK - AZONOSULÁS

MAISONNEUVE, JEAN - LYND, HELEN MERREL - FROMM, ERICH - GROOS, KARL - PIAGET, JEAN - CÉSARI, PAUL - FREUD, ANNA - MILLER, NEAL E. - DOLLARD, JOHN - BANDURA, ALBERT - WALTERS, RICHARD HAIG - BOŽOVIČ, LIDIJA IĽJIČNA - SUDAKOV, N. I. - RUPPRECHT, FRANK

Gondolat, Budapest, 1978
ISBN 963-280-342-6
7.000 výtlačkov

psychológia, sociológia, medziľudské vzťahy
240 s., maďarčina
hmotnosť: 295 g

tvrdá väzba, papierový prebal
stav: výborný, nepoužívaná

1,10 € DAROVANÉ (*bagbe*)

*087*


Magatartásminták—azonosulás (Szerk.: Zrinszky László)

Kötetünk tanulmányai azt vizsgálják, miképp jönnek létre és miképp terjednek el meghatározott magatartási módok. Közelebbről a magatartástanulásnak egyik alapvető formájával foglalkoznak: a magatartási minták kialakulásával és követésével. A neveléstudomány mindig is legfőbb eljárásai között tartotta számon a helyes magatartás megtanítását példák közvetítésével, ez azonban jórészt csak tapasztalatokon alapult, s hiányzott a beható válasz egy sor fontos kérdésre. Mi váltja ki a példák követésére való törekvést? Hogyan megy végbe az utánzás és az azonosulás? Milyen szerepet játszanak az utánzásos folyamatok a személyiség kialakulásában? Mi az élő és mi a fogalmi minták szerepe? Mik a feltételei annak, hogy egy csoportban a pozitív magatartásmódok váljanak követett mintákká? Milyen viszonyban áll az utánzás a tanulással?

A közölt tanulmányok alapján Zrinszky László bevezetője összefoglalja azokat a neveléstudományi ismereteket és gyakorlati módszereket, amelyek segítséget adnak pedagógusainknak az eszményképek alakításához, a követendő magatartásminták közvetítéséhez.