Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 17. februára 2013

A. C. BHAKTIVÉDANTA SVÁMI PRABHUPÁDA - BHAGAVADGÍTA

A. C. BHAKTIVÉDANTA SVÁMI PRABHUPÁDA

BHAGAVADGÍTA
TAKOVÁ, JAKÁ JE
(Bhagavad-gita As It Is)


The Bhativedanta Book Trust, 1991
ISBN 80-900098-1-6
2. rozšírené vydanie

náboženstvo, náboženstvá východné, psychológia
820 s., fareb. obr., čeština
hmotnosť: 974 g

mäkká väzba
stav: výborný, nepoužívaná

6,00 € PREDANÉ !

*R04*

Kto bol A. C. BHAKTIVÉDANTA SVÁMI PRABHUPÁDA?
Čo je to BHAGAVADGÍTA?


Tato kniha je drahokamem duchovního poznání. Kršna přednesl sedm set veršů Gíty, aby vedl svého důvěrného přítele Ardžunu v nelehké situaci jeho života. Moudrost Bhagavadgíty ale není určena jen jemu a všichni mají stejné právo ji slyšet, neboť přináší osvícení o povaze člověka, přírody, živých bytostí i jejich vztahu k Nejvyšší Duši. Šrí Krsna učí Ardžunu o způsobu, jakým dosáhnout seberealizace, která jediná je skutečným smyslem lidského života a přináší vše po čem duše člověka touží. Přichází k nám prostřednictvím nepřerušeného řetězce učitelů a žáků, který představuje Šrí Šrímad A.Č. Bhaktivédanta Swami Prabhupáda. Díky jeho oddanosti mluvčímu Gíty samotné — Šrí Kršnovi a jeho důkladným znalostem védských písem a sanskrtu dostáváme autorizovanou Bhagavadgítu bez odchylek a interpretaci, Bhagavadgítu takovou, jaká je.

„Když čtu Bhagavadgítu, jediné, co mi přichází na mysl je, jak Bůh stvořil vesmír. Všechno ostatní se zdá být malicherné."
Albert Einstein

„Nalézám v Bhagavadgítě útěchu, kterou postrádám i v Kázání na hoře. Když mi nespokojenost zírá v tvář a když ve své samotě nevidím ani paprsek světla, utíkám se k Bhagavadgíté. Nalézám verš tu a verš tam a počínám se usmívat uprostřed neštěstí, která mě přemáhají. Můj život byl plný vnějších neštěstí, a nezanechala-li na mně viditelné rány, vděčím za to jediné Bhagavadgítě."
Mahátma K. Gándhi

Kniha, která mi přinesla nejvétší osvícení po celý můj život.
Johann Wolfgang Goethe