Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

sobota 8. decembra 2012

MAHARÁDŽ, NISARGADATTA - "JÁ JSEM" NEKTAR NESMRTELNOSTI

MAHARAJ, NISARGADATTA

"JÁ JSEM" NEKTAR NESMRTELNOSTI
Závěrečné učení Šrí Nisargadatty Maharadže
Rozhovory leden - listopad 1980

ADA - Avatar, Praha 1994
1. vydanie
ISBN 80-901653-1-1

mystika, náboženstvá východné, filozofia, joga
128 s., čeština
hmotnosť: 170 g

mäkká väzba
stav: výborný, nepoužívaná

2,00 € *119*
2,00 € *110* PREDANÉ!


Kto bol MAHARADŽ NISARGADATTA? (eng.)

Tato kniha poskytuje poslední rozhovory s neobyčejným Sebe-realizovaným Mistrem Nisargadattou Maharadžem. Tento prostý prodejce cigaret a muž, žijící obyčejným rodinným životem v rušné metropoli Bombaji v 2. polovině 20. století, realizoval nejyyšší Pravdu. Jeho unikátni a spontánní učení ocenilo již mnoho hledajících, kteří se díky němu dostali za omezenost mysli do absolutního stavu bez omezení a pozornosti. Pro ty z vás, kdo se intenzivně snažíte dopátrat Pravdy a přirozeného života bez utrpení a strastí, je tato kniha opravdu mimořádně drahoceným darem.
„Nisargadatta Maharadž? To je přece Srí Rámana Mahariši z Árunačaly v obecném podání. Nepoznal jsem ryzejší, čistší a lidu přístupnější jógu, než je učení Nisargadattovo. Je důkazem, že nejvyšší moc kosmické Pravdy, může zazářit kdykoliv a kdekoliv na světě, třeba i ha tržišti v Bombaji. Jsem šťasten, že jsem se dočkal českého vydání.“

dr. Eduard Tomáš představitel integrální filozofické jógy

„Srí Nisargadatta Maharadž je velký džňánin, jehož učení je velmi shodné s učením Rámana Maharišiho. Oba velcí advaitový mistři tohoto století učí nutnost poznání sama sebe a praxi k tomu směřující. Rozhovory s Nisargadattou Maharadžem jsou plné osvěcující moudrosti poznání sama sebe.“

Ing. Jiří Vacek autor a překladatel mnoha duchovních publikaci