Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 10. marca 2013

DARUMADÁR ÚTNAK INDUL

DARUMADÁR ÚTNAK INDUL
DÓCZY JÓZSEF ALBUM

Zeneműkiado, Budapest, 1977
Z. 7857

hudba, hudobniny, notové zápisy, ľudová hudba
48 s., maďarčina
hmotnosť: 180 g

mäkká väzba, veľký formát
stav: výborný, nepoužívaná

1,20 € PREDANÉ

*R06*






A kanyargó Tisza partján / Az alvégi szélmalomnál / Azt mondják, a leány mind hamis / Árad a Tisza / Barna az én babám / Barna kislány levelet írt / Darumadár útnak indul / De sok legénynek az a hibája / Elment  / Julcsa tegnap a vásárba / Elveszett a babám tarka pántlikája / Engem szeretsz, mégis másé lettél / Esteledik / Édesanyám, kössön kendőt / Fáj a szívem, alig dobban / Fecskemadár, fecskemadár / Felfutott a szederinda vége / Felednélek / Fütyörészve járok / Gyöngyvirágra rászállott a lepke / Ha bemegyek szombat este a csárdába / Haldoklik a hajnalcsillag / Hallja-e bogárszemű menyecske / Harmadnapja legeltetem / Házam ereszére / Hidd el babám / Hull a zápor künn a pusztán / Ica te! Vica te! / Ide, ide, gyere ide / Írtam én levelet / Ityóka, pityóka / Jó dolga van a bakának / Kakukkmadár jövendölte / Kertem alatt virágzik a rózsa / Kigyulladt az én szívemben / Kis házamról lefújta a szél a fedelet / Kit gyászol a fecskemadár / Költözik a darumadár / Legszebb ház a sorban / Levél jött a kaszárnyába / Magas a kaszárnya / Mandulafa, mandulafa / Mást szeretek / Megáradt a patak / Mikor engem besoroztak / Nádfedeles kis házikóm / Nem vagy az már, aki voltál / Nem cserélek a földön / Nem kérek már csókot tőled / Ne nézz rám / Panaszkodik a furulyám nótája / Rámás, piros csizmát vettem  / Sírhattok már lányok / Sötét erdő sűrűjéből / Szabad néked csapodárnak lenni / Százforintos bankóm / Szegény vagyok / Szeretőt keresek / Szomorúfűz a levelét pergeti / Szomszédunkban szivárványos / Szőke lány a rózsám / Vett a rózsám piros selyem viganót