Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 10. marca 2013

SZÓL A NÓTA III.


SZÓL A NÓTA
III. KÖTET
55 magyar nóta énekhangra és zongorára

Zeneműkiado, Budapest, 1961

hudba, hudobniny, notové zápisy, ľudová hudba
64 s., maďarčina
hmotnosť: 232 g

mäkká väzba, veľký formát
stav: dobrý

2,90 € PREDANÉ

*R06*






Amerre én járok
Amikor a fénylő két szemedbe nézek
Az alispán lánya (Megvasalva most visznek)
Az én jó apámnál
Befogom a lovam
Bementem a patikába
Bodri
Bogárhátú kis házikó
Csak te kellesz a szívemnek
Csendes ember lettem
Elkerülsz, mert szegény vagyok
Erdő mélyén kakukk madár
Eresz alatt fecskefészek
Esik eső csendesen
Este, egy őszi este (Képes levelezőlap)
Édesanyám
Faggyúgyertyát égetek én
Favilla, fakanál, fatányér
Ha az égen ragyognak a csillagok
Hajlik a rózsafa
Halványsárga rózsát
Hat nap óta szól a nóta
Hazudik a muzsikaszó
Hogyha ír majd édesanyám
Hull az eső nagy a sár
Jó a lány, szép a lány
Kék ibolya, fehér szegfű
Kétszer kettő (Sarkantyús csárdás)
Korán reggel harmatos a liliom .
Lehullott a rózsabokor nyíló szép virága

Lekaszálták már a rétet
Már minálunk babám
Megkérdeztem egy virágtól
Megszólalt a bolond szívem
Mint galamb a tiszta búzát
Nem érdemes sírni
Nem vagy legény Berci
Páros csillag az ég alján
Rózsabokor virágzik a kertünkben
Sajnálom
Sirassatok engem orgonavirágok
Sűrű sötét éjszakában lefutott egy csillag
Szabad-e így szeretni?
Széles a Balaton vize
Temető a Tisza
Te vagy kinek sose hittem (Te adtad nekem az első
Túlsó soron esik az eső
Udvarom, udvarom
Valakit szeretek, valakire várok
Vándorfelhők fenn az égen
Vásárhelyi híres promenádon
Volt egyszer egy régi tavasz
Volt nekem egy fehérszárnyú bóbitás galambom
Volt szeretőm tizenhárom
Zöld erdőben jártam