Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 3. marca 2013

DOBRI VEČAR, FRAJIREČKA MOJA

DOBRI VEČAR, FRAJIREČKA MOJA

101 šarišských ľudových piesní!

Princezná, 1991
1. vydanie
ISBN 80-900937-0-1

hudba, hudobniny, notové zápisy,
48 s., slovenčina
hmotnosť: 59 g

mäkká väzba
stav: dobrý, pri notách ceruzou písané akordy

2,00 € PREDANÉ!

*R06*

PIESNE S NOTOVÝM ZÁPISOM

1.) A ja taka dzivečka
2.) Chodziľi bi do nas
3.) Kamaratko moja
4.) Ňedaľeko od Prešova do Košic
5.) Ked ja išol od Mariši
6.) Starala še, moja mila, starala
7.) A dze idzeš Heľenko?
8.) Ňit krajšeho dzivčatečka
9.) Ten Šariski zamek na šumnej roviňe
10.) Ked ja v močidelku
11.) Mamko moja, teraz še vam vidam
12.) Hej, kročkom koňu, kročkom
13.) A na hure oves pokošeni
14.) Pred farar mostek
15.) A ja taka čarna
16.) A jaki ti parobek
17.) Ňeidzem do domu
18.) Ja parobek z Kapušan
19.) Vež ti zajdu, i ja zajdu
20.) Šalata, šalata
21.) Čuduju še ľudze
22.) Mam ja hrušku v haju
23.) Ked ja išol popod chotar
24.) Kľikaj, Hančo, kľikaj
25.) Taku mam pasiju
26.) Vidam še ja vidam
27.) Poce dzivčatka, šicke do koľečka
28.) Ňeorem, ňešejem
29.) Hore zahradu
30.) Ach, Aňičko, co ši taka bľada