Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

nedeľa 3. marca 2013

TÁTOŠ, VOJTECH - A TERAZ TÚTO,...

TÁTOŠ, VOJTECH

A TERAZ TÚTO,...
prvý výber najobľúbenejších slovenských ľudových piesní

Trian, Banská Bystrica, 1994
edícia Dotyky
1. vydanie
ISBN 80-901166-2-0

hudba, hudobniny, notové zápisy,
160 s., slevenčina
hmotnosť: 145 g

mäkká väzba

2,90 € stav: výborný, nepoužívaná *barpe*hud*
2,50 € stav: výborný, nepoužívaná PREDANÉ! *R06*

A ja som z Oravy debnár / Anička, dušička, kde si bola / Anička, dušička, nekašli / Anička, maličká / Anička mlynárova / Ani sa ma nepýtaj / Bodaj by vás, vy mládenci / Boleráz, boleráz  / Cez zelené žitko voda tečie / Červená ružička / Červenuo jabĺčko / Čierne oči, choďte spať / Čie sú to kone, koníčky, kone / Čija vina, materina / Číže si, šuhajko / Čo je to za hora / Čo sa stalo v hornom konci / Čože je to za prekrásne vtáča / Dajteže mi, mrcha ženy, pokoj / Darmo ma, mamička, do školy dávate / Dávajú ma za mäsiara / Dieučatko orauskuo / Dievča, dievča, čože to máš / Dobry večar, frajirečko moja / Dobrý večer vám, pani krčmárka / Do dvorečka, do dvora / Do hory ma poslali / Dolina, dolina, kamenný chodníček / Dzifče počarovne / Ej, hora, hora / Ej, padá, padá rosička  / Ej, ponad Košariská / Ej, seno, seno / Hájičku zelený / Hej, hore háj, dolu háj / Hej, horou, horou / Horela lipka, horela / Horenka, horenka, hora / Horička zelená, zelenaj sa / Chodila dievčina po hore plačúci / Ide furman dolinou / Išla Marína do cintorína / Ja parobek z Kapušan / Ja som bača veľmi starý / Jedna ruža, dve ruže / Kačička divoká / Kážu sa mi ženiť / Keby som bol vtáčkom / Keby som ja mala / Keď sa hora rozvíjala / Keď ma srdce bolí / Keď som išiel okolo vás / Keď som ja jabĺčka ráňala / Komuže je lepšie / Kopala studienku, pozerala do nej / Kukurica strapatá / Kysuca, Kysuca / Kvitne drobná dzacelinka / Láska, Bože, láska / Limbora, limbora / Mala som, mala som / Má milá, premilá / Mám ja hrušku / Moje milé, premilené čerešne / Na Orave dobre / Naprostred Hrušova / Na tej Detve studňa murovaná / Na tom našom nátoníčku / Na vrchu jedličky / Na zelenej lúke / Nebola som veselá / Nedala mi moja milá v noci spať / Neďaleko od Trenčína / Nestískaj mi, šuhaj, rúčku / Nevydávaj sa ty, dievča ešte / Nieto krajšieho dievčatka / Oči, oči, čierne oči / Od Oravy dážď ide / Od Prešova dražka nova / Okolo mlyna / Okolo Súče vodička tečie / Ovsenisko, jačmenisko / Páslo dievča pávy / Pije, pije na koľaji vtáča / Pod horou ovos drobný / Po doline tichý vetrík povieva / Pod tým našim okienečkom / Poďme, chlapci, poďme zbíjať / Po nábreží koník beží / Porezala som sa, jaj, bolí / Prekrásna je tá pánska záhrada / Prešporská kasárna maluvaná / Prídi, Janík premilený / Prídi ty, šuhajko, ráno k nám / Pri trenčianskej bráne / Ruža som ja, ruža / Sadaj, slnko, sadaj / Sadla muška na konárik / Skala, skala / Sobotienka ide / Šablička brúsená / Šípová ružička sama kvitne v poli / Šla Anička na sobáš / Štyri nôcky nespala som / Takú som si frajerečku zamiloval / Tam, okolo Levoči, tam sa voda točí / Tá trnavská brána / Tečie voda z javora / Tichá voda do Dunajka padala / Trenčianskú dolinú / Trenčín, dolinečka / Trenčianske hodiny / Už som sa vydala / Včera večer, včera / Veruže mi zahraj / V hlbokej doline / Videu som si frajeruočku v kostole / Vínko, vínko červené / V mojej milej dvore / Vretienko mi padá, ktože mi ho podá / V richtárovej studni / Všetci ľudia povedajú, že ja ľúbim mlynářku / Vydala ma mamka za širokú vodu / Vydala mamička / Vychodí slniečko spoza lesy / Vyrástla lipka / Vysoko zornička / Vyspala som sa iste / V záhradôčke, pod okienkom / Zahrajte mi, muzikanti / Zahrajže mi, zahraj / Zahučali hory, zahučali lesy / Zaleť sokol, biely vták / Za našima humny / Zaspal Janík za humny / Za Váhom, za  / Váhom, tam je dobre bývat / Z brezového dreva voda kvapká / Zjedzte ma. vĺčky, zjedzte / Z Východnej dievčatá / Žalo dievča, žalo trávu