Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

utorok 23. apríla 2024

MÁHRIK, JANČI - (NE)OBYČAJNÝ INFLUENCER

MÁHRIK, JANČI
AGUILAR, JOSÉ CALVO

(NE)OBYČAJNÝ INFLUENCER
Nik nie je natoľko obyčajný, aby na jeho vplyve nezáležalo

Porta libri, Bratislava, 2020
obálka Adrián Husár
ISBN 978-80-8156-198-6

motivácia, psychológia,
167 s., slovenčina

mäkká väzba
stav: veľmi dobrý

2,00 €

*svama3*psy*

Nik nie je natoľko obyčajný, aby na jeho vplyve nezáležalo. Kniha, ktorú držíš v ruke, je dôležitá. Má totiž potenciál zmeniť to, akým spôsobom prežiješ svoj život. A nielen to. Má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba. Kým dnes je výraz influencer synonymom fenoménu, ktorý sa týka viac menej marketingového sveta a internetu, rád by som sa vrátil k pôvodnej definícii slova influencer.

Podľa slovníka je influencer „ten, ktorý vplýva“. Človek, ktorý má vplyv na druhých, je influencer.

Influencer môže byť v spoločnosti považovaný skôr za negatívny jav. Možno si niektorí myslia, že influenceri sú ľudia, ktorí túžia len po peniazoch, po (krátkodobej) sláve. Ide o biznis, povolanie hnané sebeckou túžbou. Ich cieľom nie je zmeniť svet k lepšiemu, ale prezentovať sa a mať obdiv od čo najväčšieho počtu ľudí (a tak nalákať firmy, aby ich sponzorovali, či už priamo alebo cez rôzne produkty a benefity). Preto sa chceme hneď v prvej kapitole vrátiť k pôvodnému významu pojmu influencer. Bez marketingu. Bez biznisu.

Influencer je človek, ktorý vplýva na druhých.