CHAN KIM, W.
MAUBORGNE, RENÉE
STRATEGIE MODRÉHO OCEÁNU
Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
Management Press, Praha,
edícia Knihovna světového managementu
preklad Irena Grusová
obálka Petr Foltera
ISBN 80-7261-128-3
podnikanie, ekonomika
236 s., čeština
tvrdá väzba s prebalom, väčší formát
stav: veľmi dobrý, poznímky ceruzou do textu
9,00 €
*karyn*ekon*
Přední představitelé prestižního institutu INSEAD na základě více než patnáctiletého intenzivního studia tvůrčích strategických tahů stovek firem z více než třiceti odvětví předkládají systematický přístup v podobě praktických pravidel a nástrojů, který firmám umožní vyhnout se nelítostné konkurenci – boji o konkurenční výhodu, o tržní podíl, o odlišení vlastního produktu…
Ukazují, že trvalý úspěch nezajišťuje soupeření s konkurenty, ale právě "hodnotové inovace", vytváření a ovládnutí "modrých oceánů" – dosud nedotknutých prostor trhu poskytujících příležitost k ziskovému růstu a umožňujících vyřazení konkurence ze hry. Překlad z angličtiny Irena Grusová.
Vyšlo v prémiové "Knihovně světového managementu".