Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

pondelok 31. júla 2023

GRAMO LP - FARKAŠOVCI - HRAJÚ PESNIČKY SPOD VIECHY

 FARKAŠOVCI
HRAJÚ PESNIČKY SPOD VIECHY


INTERPRET : Farkašovci
NÁZOV :  Hrajú pesničky spod viechy
AUTOR: rôzni
KATEGÓRIA : hudba
ŽÁNER : ľudová hudba, folklór
ŠTÝL : - 
VYDAVATEĽ : Opus / Čs. Hi Fi Klub
KATALÓGOVÉ ČÍSLO: 9117 0194
POČET NOSIČOV : 1
FORMÁT NOSIČA : LP
ZVUK : Stereo
OTÁČKY : 33 1/3

STAV :  M / M- / VG+ / VG / G / F 

CENA : 0,50 €

A1: Na tom Sitne - Na záhumní - Ani sa ma netýkaj
A2: Keď mi prišla karta  - Všetci ľudia povedajú - Neožením sa ja ešte
A3: Šípová ružička - Studená rosenka - Chodili chlapci k nám
A4: V našom malom potôčku - Pime, chlapci, pime víno  - Pilo by sa, pilo

B1: Dajteže mi mrcha ženy pokoj - Tichá voda - Luterán, luterán
B2: Ešte vínko nevykyslo - Vínko, vínko, vínko červené
B3: Svieti mesiac - Holub, holub, holubienka - Tancovala by som
B4: Cez dedinu bystrá voda preteká - Veje vietor po ovesnom klase - Naprostred dediny

Spev: Alžbeta Kubánková, Pavol Gábor, Mária Dóková, Štefan Lesay
Hrá: Ľudová hudba Eugene farkaša

Dramaturg: Viktor Szarka
Hudobná réžia: Vladimír Valovič
Zvuková réžia: Vladimír Marko
Technik: Kristína Papánková

Nahrávka sa uskutočnila v Koncertnej sieni Čs. rozhlasu v Bratislave. September 1972

Foto: Jozef Kyseľa 1972
Cover: Michal Uher 1972

33 STEREO OPUS BIEM OE 0558 / 1972 / 73 2 / 91 17 0194 / H
33 STEREO OPUS BIEM OE 0559 / 1972 / 73 2 / 91 17 0194 / H