Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

utorok 14. mája 2024

COLEMAN, RON - 525 ZPŮSOBŮ JAK SE STÁT LEPŠÍM MANAŽEREM

COLEMAN, RON
BARRIE, GILES

525 ZPŮSOBŮ JAK SE STÁT LEPŠÍM MANAŽEREM
(525 Way to be a Better Manager)

Management Press, Praha, 1995
preklad Ivan Bureš
3. vydanie
ISBN 80-85603-91-8

podnikanie, ekonomika,
160 s., čeština

mäkká väzba
stav: dobrý

2,00 €

*karyn*ekon*

Kniha patří rozhodně mezi ty, jež přitahují pozornost: přináší prověřené zkušenosti, problémy nezjednodušuje, a přesto je v ní „vše“, a to v netradičně přehledné a srozumitelné formě, čtenáře infikuje nadšením, že samozřejmě i on je schopen dalšího růstu, není příliš rozsáhlá a také její cena je rozumná...
Autoři v ní do 12 kapitol shrnuli zkušenosti získané v modulech údajně dosud nejúspěšnějšího britského výcvikového programu, který absolvovaly tisíce vrcholových manažerů světoznámých firem.
Jednotlivé kapitoly tematicky pokrývají dílčí problémové okruhy práce manažera (Umění řídit lidi, Jak získávat a vybírat pracovníky, Jak plánovat, Jak organizovat, Jak udržet kontrolu, Jak se vzdělávat a rozvíjet schopnosti, Jak řešit osobní problémy pracovníků, Jak rozhodovat, Jak delegovat, Jak vést a motivovat, Jak komunikovat, Jak dosáhnout povýšení). Každá z kapitol je pak zakončena „kontrolním listem“ pro vyhodnocení osobních priorit a výsledků v příslušném tematickém okruhu.
Obsah knihy tak naznačuje, že jde v podstatě o komplexní učebnici „obecného“ managementu. Od tradičních podobně zaměřených publikací se liší nejen svým důrazem na osobní sebezdokonalování, ale i formou. „Výklad“ je totiž – samozřejmě až na výjimky – podán v 525 tematicky utříděných zásadách, které – jak autoři říkají – čerpají z „40 tisíc let praktických zkušeností“ absolventů zmíněného programu a ve svém souhrnu poskytují účinný návod, jak dosahovat výsledků a manažerského a podnikatelského úspěchu prostřednictvím vedení druhých.
Důležitým mementem publikace je tak poznání, že manažeři neselhávají proto, že jsou povýšeni do funkce, která je nad jejich síly, ale proto, že se nenaučili, jak vést druhé a uspokojovat potřeby svého pracovního týmu. Efektivní manažeři postupují zkrátka určitým způsobem a když si tento způsob osvojíte, stanou se i z vás efektivní manažeři.