Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

utorok 6. februára 2024

TOMAN, IVO - JAK ZAČÍT MULTI LEVEL MARKETING

TOMAN, IVO

JAK ZAČÍT MULTI LEVEL MARKETING 
Strašák nebo pŕíležitost?

Ivo Toman, Praha, 1995
obálka Alena Vojnarová
32. vydanie

podnikanie
78 s., čeština

mäkká väzba
stav: veľmi dobrý

3,50 €

*marno*ekon*

Od počátku mého působení v multi - level marketingu (dále jen MLM) slýchávám o problémech, které mají lidé vstupující do našeho obchodu. I já jsem měl, ale po delší době jsem zjistil, že jsem si je vytvářel sám. Dělal jsem to tak dlouho, až mi má sponzorka řekla: "V MLM můžeš najít jen tři věci: 1. PROBLÉMY 2. VÝMLUVY 3. PENÍZE. Co chceš? Vyber si."
Má odpověď byla jasná: "Chci peníze!"
"Potom zapomeň na první dvě věci a dobře mě poslouchej. Nedělej problémy a nedovol to ani druhým. Nevymýšlej si žádné výmluvy, vše u nás děláš dobrovolně a neposlouchej ani výmluvy druhých. Raději se jich zeptej, zda je někdo nutí. A začni už konečně se mnou vydělávat peníze. Já tě to naučím! To co tě naučím, ty budeš pak učit dál své spolupracovníky. Pak s nimi budeš učit jejich další kolegy a....a tak dál."