TAJEMSTVÍ INOVACÍ STEVA JOBSE
Myslete jinak a dosáhnete průlomového úspěchu
Computer Press, Brno, 2011
obálka Martin Sodomka
1. vydanie
ISBN 978-80-251-3444-3
podnikanie, rozvoj osobnosti, ekonomika
312 s., čeština
mäkká väzba
stav: veľmi dobrý
2,90 €
*komka*ekon*
Pokud jde o inovace, je osoba Steva Jobse doslova legendou. Slogan jeho společnosti „Myslete jinak“ je více než jen nástroj marketingu. Je to způsob života – mocný, pozitivní, vše měnící přístup k inovacím, který může aplikovat kdokoliv na jakýkoli druh lidského úsilí. Sedm principů inovací inspirovaných samotným mistrem:
1.Dělejte to, co máte rádi. Přemýšlejte jinak o své kariéře.
2.Udělejte díru do světa. Přemýšlejte jinak o své vizi.
3.Nakopněte mozkové závity. Přemýšlejte jinak o tom, jak myslíte.
4.Prodávejte sny, ne výrobky. Přemýšlejte jinak o svých zákaznících.
5.Řekněte tisíckrát ne. Přemýšlejte jinak o designu.
6.Dbejte, aby měli zákazníci s výrobky tu nejlepší zkušenost. Přemýšlejte jinak o zkušenosti s vaší značkou.
7.Zvládněte předat své sdělení. Přemýšlejte jinak o svém příběhu.
Tato kniha není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu, a dosáhnout tak průlomového úspěchu v obchodě i v životě. Uvedené principy mají základ v pečlivé interpretaci Jobsových vlastních slov za poslední tři desetiletí, ve svědectvích bývalých zaměstnanců Applu a v široké škále manažerů, podnikatelů, vychovatelů i drobných živnostníků, kteří se inspirovali stejnou otázkou: Co by udělal Steve? O autorovi: Carmine Gallo působí jako kouč komunikačních dovedností pro řadu světově nejobdivovanějších značek. Je autorem a sloupkařem Bloomberg BusinessWeek a Monster.com, řečníkem a vedoucím seminářů, jenž se objevil v řadě amerických médií (např. CNBC, Forbes.com, New York Times, Wall Street Journal či Investor‘s Business Daily). Gallo dříve působil také jako televizní korespondent v oblasti byznysu a byl též viceprezidentem společnosti globálně působící v oblasti PR.