Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

štvrtok 29. februára 2024

GALLO, CARMINE - TAJEMSTVÍ INOVACÍ STEVA JOBSE

GALLO, CARMINE

TAJEMSTVÍ INOVACÍ STEVA JOBSE
Myslete jinak a dosáhnete průlomového úspěchu

Computer Press, Brno, 2011
obálka Martin Sodomka
1. vydanie
ISBN 978-80-251-3444-3

podnikanie, rozvoj osobnosti, ekonomika
312 s., čeština

mäkká väzba
stav: veľmi dobrý

2,90 €

*komka*ekon*

Pokud jde o inovace, je osoba Steva Jobse doslova legendou. Slogan jeho společnosti „Myslete jinak“ je více než jen nástroj marketingu. Je to způsob života – mocný, pozitivní, vše měnící přístup k inovacím, který může aplikovat kdokoliv na jakýkoli druh lidského úsilí. Sedm principů inovací inspirovaných samotným mistrem:

1.Dělejte to, co máte rádi. Přemýšlejte jinak o své kariéře.

2.Udělejte díru do světa. Přemýšlejte jinak o své vizi.

3.Nakopněte mozkové závity. Přemýšlejte jinak o tom, jak myslíte.

4.Prodávejte sny, ne výrobky. Přemýšlejte jinak o svých zákaznících.

5.Řekněte tisíckrát ne. Přemýšlejte jinak o designu.

6.Dbejte, aby měli zákazníci s výrobky tu nejlepší zkušenost. Přemýšlejte jinak o zkušenosti s vaší značkou.

7.Zvládněte předat své sdělení. Přemýšlejte jinak o svém příběhu.

Tato kniha není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu, a dosáhnout tak průlomového úspěchu v obchodě i v životě. Uvedené principy mají základ v pečlivé interpretaci Jobsových vlastních slov za poslední tři desetiletí, ve svědectvích bývalých zaměstnanců Applu a v široké škále manažerů, podnikatelů, vychovatelů i drobných živnostníků, kteří se inspirovali stejnou otázkou: Co by udělal Steve? O autorovi: Carmine Gallo působí jako kouč komunikačních dovedností pro řadu světově nejobdivovanějších značek. Je autorem a sloupkařem Bloomberg BusinessWeek a Monster.com, řečníkem a vedoucím seminářů, jenž se objevil v řadě amerických médií (např. CNBC, Forbes.com, New York Times, Wall Street Journal či Investor‘s Business Daily). Gallo dříve působil také jako televizní korespondent v oblasti byznysu a byl též viceprezidentem společnosti globálně působící v oblasti PR.