Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

pondelok 30. decembra 2013

ORT, ALEXANDR - JAK SE DOSTAT K MOCI

ORT, ALEXANDR

JAK SE DOSTAT K MOCI

Mladá fronta, Praha, 1990
edícia Archiv (61)
32.000 výtlačkov, 1. vydanie

politika, literatúra faktu,
224 s., čb fot., čeština
hmotnosť: 240 g

mäkká väzba
stav: veľmi dobrý

0,70 €

*home*

 „V květnu 1958, v předvečer katastrofálního rozpolcení národa a před zničením domněle odpovědného systému, měl se de Gaulle, vždy připravený, ale nemající jiné prostředky mimo svou legitimitu, ujmout řízení osudu,“ konstatoval suše ve svých Pamětech naděje generál de Gaulle, když hned v první kapitole hodnotil situaci na jaře 1958. A dodal: „Měl jsem jen málo hodin k tomu, abych se rozhodl. Revoluce jdou totiž rychle. Bylo však třeba, abych určil okamžik, kdy uzavřu stínové divadlo a dám vystoupit své osobě na scénu jako ,deus ex machina´. Bylo by lépe zasáhnout bez odkladu, aby se v zárodku potlačilo neštěstí, které se rodilo, i za cenu, že lidé, až se jim vyjasni, se postaví proti mně a budou na mě rozezleni? Nebo naopak počkat, až se objeví násilné činy a souhrn všech hrůz mi zajistí všeobecný a trvalý souhlas? Když jsem vše zvážil, rozhodl jsem se jednat hned.“