HORŇÁKOVÁ, MICHAELA
COPYWRITING
Praktický průvodce tvorbou textů, které prodávají
Computer Press, Brno, 2012
obálka Martin Sodomka
dotlač 1. vydanie
ISBN 978-80-251-3269-2
ekonomika, podnikanie
254 s., čeština
mäkká väzba
stav: dobrý
predané
*inc*ekon*
Podrobný průvodce tvorbou textů, které prodávají. Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese. Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe. Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních.