Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

pondelok 29. apríla 2013

SZÓL A NÓTA 6


SZÓL A NÓTA 6

55 magyar nóta
énekre és zongorára gitár jelzéssel

Zeneműkiadó, Bdapest, 1967

hudba, hudobniny, notové zápisy, ľudová hudba
60 s., maďarčina
hmotnosť: 215 g

mäkká väzba, veľký formát
stav: veľmi dobrý

1,50 € 

*bruri*kiger* in *hud*

A lehulló falevelet
Aranykulcsa van a rózsám szobájának
Az a másik! ...
Azóta, hogy megláttalak
Azt mondják, hogy szerencsém van
Álmodoztam valamikor ... ...
Baj van, nagy baj
Bíró uram, bíró uram
Csalj el édes!
Csillogó kis gyűrű ...
De szeretnék hazamenni
Egyvalakit megcsókolni ..
Édesanyám, ne sirasson!
Én is hittem egyszer '
Futóbolond
Gyászba borult az életem
Ha egy kislányt a szerelem utolért ..
Halljátok, cigányok!
Hányszor mondtunk nagy szavakat egymásnak
Hiába is mondod, hogy a szíved másé
Hiába süt a világra
Hívlak akkor is, ha nem jössz
Hosszúlábú gólyamadár
Keresek egy csendes zúgot ...
Keressük a boldogságot
Kék a búzavirág
Késő minden, kisöreg!
Kint lakom én Kis-Perjésen ...
Magas a kaszárnya
Megy a nyájjal a juhász
Mért múlik el minden álom?
Mikor vége van a nyárnak
Most kezdődik a tánc
Ne gondold, hogy az a tavasz
Nem jön levél
Nem tagadtam sohasem (Szombat este pénztteszek a zsebembe)
Nem tudom, hogy szeretem-e?
Nem zavarom életedet
öreg prímás, tégy hangfogót!
Rá van írva
Sűrű sötét erdő
Szántok-vetek
Szerelmes vagyok én, szépasszony magába!
Szeretnélek éjjel-nappal látni
Szép a szerelem
Szép tavaszi hajnal
Tüzes ború Badacsony
Ügy megyünk el egymás mellett
Ügy néz fel a bűnös ember
Ünnepnap van nálunk
Valahol egy kis faluban
Várjatok még őszirózsák!
Virágzott az aranyerdő
Visszasírsz még!
Zöld a petrezselyem