Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

sobota 27. októbra 2012

LICHANOV, ALBERT - DRAMATICKÁ PEDAGOGIKA

LICHANOV, ALBERT ANATOLIEVIČ
(ЛИХАНОВ АЛЬБЕРТ АНАТОЛЬЕВИЧ)

DRAMATICKÁ PEDAGOGIKA
(ДРАМАТИЧЕСКАЯ ПЕДАГОГИКА)

Smena, Bratislava, 1988
edícia Križovatky
1. vydanie, 6.000 výtlačkov

pedagogika, psychológia
200 s., slovenčina
hmotnosť: 177 g

mäkká väzba
stav: výborný, nepoužívaná

0,40 €

*112* in **O1**

Kto bol ALBERT LICHANOV? (rus.)

Albert Lichanov - úspešný prozaik, pedagóg a psychológ - vo svojej najnovšej knihe Dramatická pedagogika veľmi príťažlivo spracúva problematiku výchovných konfliktov, a to priblížením rozmanitých ľudských osudov, situácií, chybných krokov vo výchove. Vyberá typické príklady z každodenného života, takže čitateľ sa s nimi stotožňuje ako s pravdivým opisom stavov, situácií, úvah, ktoré sám prekonal. Autor sa dotýka nielen úrovne výchovy detí v rodine, zodpovednosti širšieho spoločenského prostredia za výchovu mládeže, ale napríklad aj problémami individualizmu, mamonárstva či fetišizmu vecí. Životné príbehy nevyznievajú ako suché pedagogické mentorovanie, naopak, sú poučné práve svojou emocionálnou pôsobivosťou.

Kniha je zaujímavá ešte aj tým, že pedagogické pôsobenie vôbec a výchovu mladej, dorastajúcej generácie zvlášť, chápe a vysvetľuje nielen zákonitosťami pedagogiky, ako sú: zásada komunistickej cieľavedomosti, prístupnosti, postupnosti, systematickosti, sústavnosti, zásada aktivity a kolektívnosti, vyzdvihovanie kladných čŕt osobnosti a princíp jednoty výchovných vplyvov, ale i zákonitosťami drámy. Tým dokazuje, že pedagogika nie je len veda, ale i umenie.

Pre mládež je kniha školou sebavýchovy a výchovy k manželstvu a rodičovstvu, pre starších prostriedkom na sebazdokonaľovanie a prehodnocovanie svojich názorov, postojov, presvedčení, svojho individuálneho a spoločenského správania a konania.