Vitajte v mojom antikvariáte!

Chcete mať prehľad o najnovších prírastkoch? Zadajte svoju e-mailovú adresu do kolónky "Prírastky kníh na e-mail" v ľavom stĺpci a na váš e-mail príde maximálne jedna správa denne.

Alebo sa staňte členom stránky na Facebooku.
https://www.facebook.com/groups/ripakovantikvariat/
Vyberte si to, čo je Vašej duši najbližšie.

Ak sa Vám niečo zapáči, napíšte mi na
riporipo@gmail.com
Postup bude nasledujúci :

a.) uveďte tituly, o ktoré máte záujem
b.) uveďte Vašu adresu, prípadne telefón
c.) skontrolujem dostupnosť kníh a následne vám pošlem pokyny na platbu vopred. Na dobierku, po zlých skúsenostiach, neposielam.
d.) Dáte mi avízo o zrealizovaní platby.
e.) Po obdržaní platby na môj účet vám knihy do troch dní posielam

Jednoduché, však? )

ANTIKVÁRIUM (magyarul)

Ha Magyarországról van, és bármelyik könyv érdekelné, kérjük írjon a riporipo@gmail.com címre. A könyvek küldhetök postán. Ha átutazóban van Kassán, a megrendelt könyveket személyesen is átveheti.

piatok 16. februára 2018

JONES, BRYAN - PŘÍBĚH O TOM "JAK UDĚLAT MILIONÁŘE Z DOMOVA"

JONES, BRYAN

PŘÍBĚH O TOM "JAK UDĚLAT MILIONÁŘE Z DOMOVA"
(The Parable of the Homemade Millionaire)
Každý v sobě může probudit milionáře a objevit svou životní příležitost

ISI, Praha, 2007
preklad Ondřej Dobiášek, Michaela Vojtová
predhovor Charlie "Tremendous" Jones
1. vydanie
ISBN 80-86992-10-1

motivácia
120 s., čeština
hmotnosť: 152 g

mäkká väzba
stav: dobrý, neautorské venovanie

1,50 €

*olepa*  in **S7S**

Kniha Příběh o tom, "jak udělat milionáře z domova“ je malou knížkou s VELKÝM poselstvím, které nám předkládá moudré rady, jak si vytvořit výjimečně úspěšný a šťastný život.

Je to neobvyklý a poučný příběh, který upoutá vaši pozornost a odhalí málo známá tajemství lidí, kteří „to dokázali“. Naučíte se, jak si můžeme správným náhledem na okolnosti vytvořit život, jaký chceme.

Příběh začíná, když si Jonathan a Jennifer všimnou úspěšného páru - Michaela a Ruth Zorsových, kteří se přistěhovali do nejdražšího domu v sousedství. Když se společně setkali, Zors vzal Jonathana pod svá ochranná křídla a podělil se s ním o tajemství, které ho dovedlo k úspěchu.

Jonathan a Jennifer byli již více než deset let zaměstnaní, ale byli čím dál více nespokojení. Jako většinu z nás i je učili, aby získali dobré vzdělání a dobrou práci, a mohli tak vést dobrý život; jenže to nefungovalo. Něco jim chybělo.

Tento poutavý příběh vám dá naději a přiměje vás k činnosti. Přesvědčivě, a přitom dobrosrdečné a trpělivě učil Zors Jonathana prosté, ale účinné techniky, aby mohl dosáhnout nejen materiálního úspěchu, ale i naplnění, které s sebou přináší pomoc druhým.






Po letech jsem věděl, co znamená pro Zorse slib. V té době mi však dělalo dobře, že si mě pamatoval.

Zors přijel domů v neděli večer a já jsem se musel přinutit, abych nepodlehl nutkání běžet za ním a všechno z něho vytáhnout. Právě se vrátil z cesty a já jsem si byl jistý, že nechtěl, aby ho někdo rušil. Říkal jsem sám sobě, že úterý tady bude coby dup. Dokonce jsem si nemohl pomoci, ale říkal jsem si, jestli nečekám příliš mnoho. Opravdu existují cenné informace, díky kterým můžu změnit celý svůj život?

Když jsem šel v úterý ráno k Zorsovi na snídani, stál ve dveřích a čekal na mě.

„Jak se máš?“ zeptal jsem se.

„No mohl jsem se dnes ráno vzbudit jako bručoun, ale nechal jsem ho spát!“ zažertoval s úsměvem na tváři. „Pojď dovnitř, dáme si společně snídani.“

Nabídka na prostřeném stole byla neuvěřitelně široká; palačinky, slanina, vejce, džus, káva - dost pro celou armádu.

„Ještě někdo přijde?“ zeptal jsem se, když jsem to všechno viděl.

„Ne, budeme tu jen my dva. Vždy si dávám velkou snídani, protože po zbytek dne moc nejím. Myslím si však, že jsi nepřišel, abychom se bavili o jídle.“

„Ne, vlastně ne. Jsem zvědavý, jaké jsou ty informace, které mi dáš a které mají změnit můj život.“

„No, abych byl úplně upřímný,“ řekl, „tak ti nedám informace, které změní tvůj život. Nevím toho o tobě tolik, abych to mohl udělat.“

„O čem se tedy budeme bavit?“ odpověděl jsem zklamaně.

„Ukážu ti techniku, která ti pomůže získat konkrétní informace, které potřebuješ k dosažení svých cílů. Jsem si jistý, že informace, které potřebuješ, jsou jiné, než to, co potřebuji já nebo kdokoliv jiný. Tvůj život je jedinečný, techniky však mají univerzální platnost a pomohou komukoliv dosáhnout velkého úspěchu.“

Byl jsem tak zmatený, že jsem nevěděl, na co se dál zeptat. Naštěstí pokračoval sám. „Nejprve je třeba, abys porozuměl povaze znalostí. Dovol, abych ti řekl jeden příběh. Před mnoha lety jsem byl nejmladším prodejcem ve společnosti, kde jsem pracoval. Museli jsme na místní univerzitě absolvovat celodenní seminář zaměřený na zvýšení produktivity. Bylo nás tam přibližně třicet, ale všichni byli o deset až třicet let starší než já.

Všichni z nich byli zvláštní. Nikdo z nich nevydělal mnoho peněz, přestože všichni měli jedinečný způsob, jak sloužit ostatním. Společnost přitahovala takové typy lidí, ačkoliv nebyli příkladem úspěšných prodejců.

Seminář byl fantastický, protože jsem se dozvěděl spoustu technik o tom, jak zvýšit produktivitu. Napsal jsem si tunu poznámek a neustále jsem sledoval přednášejícího.

Další ráno jsem se začal ptát ostatních na jejich názor na včerejší program. Řekl jsem jim, že to na mě udělalo dojem a že jsem nadšený, ale všichni odpovídali velmi negativně: „Seminář byl nudný,“ stěžovali si. „Všechny ty informace jsme už slyšeli před mnoha lety,“ shrnuli svůj postoj.

Byl jsem ohromen. Myslel jsem si, že informace byly hodnotné a dynamické. Pokud všichni tyto věci vědí, tak proč nejsou úspěšnější! A v tom okamžiku mi to došlo. Nestačí jen znát dynamické techniky; chcete-li dosáhnout lepších výsledků, je třeba je pravidelně používat.“

„Takže znalost nestačí?“ zeptal jsem se.

„Ještě jednou, bavme se o golfu,“ odpověděl Zors. „Můžu si přečíst knihu o tom, jak správně švihnout holí, to však neznamená, že budu schopný to udělat. Skutečnost, že vím, jak to udělat, neznamená automaticky, že to umím udělat. Potřebuji použít tuto znalost, abych krok po kroku svůj úder vypiloval. Potřebuji vzít každý aspekt svého odpalu a trénovat ho, dokud pro mě nebude přirozený, a pak se teprve věnovat dalšímu aspektu. Jakmile budu schopný sladit všechny tyto správně aspekty dohromady, moje hra se zlepší. Pokud při hře musím